Älskade Rune!

Att ta bort ett djur man älskar är nog det värsta man kan gå igenom. Jag gjort det flera ggr innan, hittils svåraste stunden var när min älskade Plexus fick somna in 4 år gammal. Men det här med Rune är nästan jobbigare. Han va allt jag önskat mig. Deltas fina pojke så go å underbar. Så blev han enbart 10 v, skulle blivit 11 v idag.
Det är bara så förjävligt, finns bara ett ord å fråga sig....VARFÖR VARFÖR!
Finns det en Gud där uppe så har jag gjort honom riktigt arg, för så som han straffar mig e inte mänskligt.



Älskade lilla hjärtat gud så vi saknar dig här på jorden, en sån underbar pojke som du ska inte va där uppe. Varför ska alla underbara samlas uppe i himlen?? Sluta vara så ego för sjutton Gud. Vi vill oxå ha dom...

Rune älskling, jag kommer aldrig glömma dig du kommer alltid ha en speciell plats i mitt å mångas hjärtan.
Vila i frid och ge min älskade Peppe en puss från mig.
PUSSAR i mängder på din blöta nos

Kommentarer
Postat av: M

Ja lilla lilla vackra Rune varför skulle du tas bort sååå tidigt?????

Finns det en Gud så ville inte han att du skulle finnas till för oss på jorden och det undrar man varför....???

Livet på jorden är full av lidande och kärlek men ibland tar lidande över..

Vila i frid lilla Rune hälsa Peppe o co

MoM

2009-04-09 @ 19:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0