Dagen D!

Är här.
Förutsättningarna känns dock bra, underbart väder och jag känner mig på topp.
Kan det nu inte gå vägen, så jag slipper all otur, kan jag inte få lite tur med mig...snälla snälla!
Fick sms att allt går toppen me Rune...så låt det få fortsätta så nu tack!

Har precis varit ute på en långpromis i skogen me grannen, underbart härligt!
Solen skiner och fåglarna kvittrar...riktigt vår!
Delta e slut, märks att hon e tagen av värmen, men nu ligger hon på uteplatsen och vilar med sin boll.


Hör sen mina vänner
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller tummen å Annie sin tass

2009-04-07 @ 14:39:47
Postat av: Iza & Liz

Håller tummar & tassar för dig och Rune!!

2009-04-07 @ 17:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0