Efterlyst!

Ja, sitter å kikar på efterlyst...programmet är ju väldigt bra men samtidigt väldigt skrämmande. Man blir ju rädd av allt som händer. Snart vågar man väl inte gå utanför dörren.
Min handledare på praktiken, hennes 17-åriga dotter och 3 vänner blev brutalt rånade för en vecka sen. Här ute i Hässelby, men mer åt andra hållet från där jag bor. Men i alla fall, det var 2 påtända idioter som rånade dem med kniv och machete (eller hur det stavas) fick med sig mobiler och pengar. Tydligen hade en av idioterna precis kommit ut från fängelse. Jag menar vad händer, vi släpper ut kriminella typer vi vet kommer hamna tebax i samma träsk å så drabbas oskyldiga.
Hur ska man kunna lösa det här?? Nåt måste ju för i helvete göras!
Man blir ju rädd över hur samhället utvecklas...
Jag säger, lås in dem och kasta bort nyckeln!



Nä, nu ska jag krypa ner under täcket å kika klart på allt elände.
sov gott mina vänner

Puss




Kommentarer
Postat av: M

Håller med dej fullständigt....jävla svin är dom att man inte skall få gå ifred på våra gator i sverige .....lås in dom för gott dom är ju förstörda i huvudet som gör sånt, dom blir aldrig normala....

MoM

2009-04-29 @ 21:44:17
Postat av: Iza & Liz

Håller fullständigt med dig!!Trots att jag arbetar i en organisation MED dem!!

2009-04-30 @ 17:50:18
URL: http://www.123minsida.se/Hagadogs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0