Mätter!

Guuuud så mätt jag e.
Gjorde så gott till mat, en couscous sallad med kyckling,fetaost, bacon och sallad. Det var så gott att jag åt alldeles för mkt.
Nu sitter jag i soffan och tänkte kika på fotboll sen, derby ju...Heja Djurgårn!

I skolan idag fick vi leka som vanligt, jag och Marie gjorde en fallskärm, och den skulle då flyga länge i luften. Gjorde den med piprensare och silkespapper och våran flög längts i luften...yeah!
Sen gick vi ut och dom andra fick blåsa såpbubblor...ja ni ser så avancerade saker vi får läsa oss på lärarutbildningen hahaha!

Liz som har Iza har planerat en kennelträff de 17e maj, och tror hitills 3 st från A-kullen kan komma. Jätteroligt initiativ, jag vill oxå så gärna träffa alla, men just den helgen åker jag till syrran i london. Hoppas kanske Liz kan skjuta på den en vecka lr så.

R.I.P Kita...A-kullens fina mamma!

Jag tänkte ta en lite kennelträff för alla kullar under SSU utställningen som är i slutet av juni på södertälje bk. Hade varit jättekul om så många som möjligt kunde komma då och även ställa ut.
Ja nog om det...

Hörs sen
Puss

Kommentarer
Postat av: Iza & Liz

Fyyy, tänker så mkt på Kita! Jag kommer att bli en ny Brigitte Bardot - leva i nåt varmt land med alla mina djur, ha-ha!! Blir sååå beklämd av att Kita är borta!!

2009-04-20 @ 19:33:02
Postat av: Anonym

...då kan ju inte vi komma med vår högdräktiga tunna!!L

2009-04-20 @ 19:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0