Regn!

Vart tog underbara våren vägen??
Idag regnar det ju...blääää! när det va så underbart igår.

Vi som ska ut och träna idag, får verkligen hoppas det slutat regna till dess.
Annars blir det inte mkt till träning idag inte.

Hade tvättsugan sista tiden igår kväll, och vi har såna där plattor som öppnar dörren automatiskt.
Så kom jag 2 min för sent, då kommer man inte in...Skit, jag som hade tvätt i torktumlaren.
Men lyckades boka första morgontiden, så yes tänkte jag...bra då hämtar jag tvätten innan den tvättiden tar slut.
Men så imorse när jag vakna vid halv 10 å tiden skulle gå ut kl 10 kom jag på, att shit jag måste ju ta tiden inom 30 min annars försvinner ju min bokning. Så jag sprang ner och kolla och mkt riktigt, min tid hade ju försvunnit.
Fan fan...kollade om tiden efter va ledig, men icke..men det gick att boka den tiden som var...så jag bokade tiden, trots att det bara va 30 min kvar. Så kom jag in, då har nån annan tagit min tid när jag inte kom i tid, men tydligen tvättat klart och lagt mina grejer prydligt i min ikea påse med tvättmedlet breve...pinsamt, men snällt av den personen.
Tycker dessa plattor å automatiska bokningsystem e lite knäppt i vissa lägen, när man missar tiden å man inte kommer in. grrr...men men det löste sig ju till slut.

nej nu ska här ätas frukost å gå ut i regnet.
Hörs mina vänner

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0