Så sorgligt!

Allt är skit just nu.
Jag känner mig helt otröstlig....
Runes undersökning gick inge bra...han har en förträning på stora kroppspulsådern, dvs en aortastenos.
Enligt vetten idag var den rätt kraftig och hon tyckte sig kunna se förändringar på hjärtats muskel. Det innebär att Rune aldrig kommer kunna bli bra utan kan vid 1 års ålder knall fall bara dö.
Han kommer aldrig fungera som en normal rottis.
Vi ska tillbaka imorrn för ytterligare en bedömning, men det ser inte ljust ut.
Visar andra bedömningen lika imorrn, så får Rune somna in imorrn...*Gråter*

Jag fattar inte hur jävla mkt otur och smällar jag ska behöva ta. Jag orkar snart inte mer.
Vill just nu bara gräva ner mig för alltid.



Delta är nu officiellt urtagen ur avel oxå.

Tack för mig.
Nu ska jag dra täcket över huvudet

Kommentarer
Postat av: Iza & Liz

Elin...finns inte ord för vad jag känner för dig just nu! Sååå sorgligt! Håller med dig, och undrar när allt ska vända till bra saker? Lilla Rune...

Vill att du ska veta att jag tänker på dig och känner för dig i denna svåra stund...men glöm inte mitt iall bedrövelse, att du hár en vacker fin tjej som du kommer att gå långt med på andra sätt än avel!!

Många kramar till Dig från oss i Enköping!

2009-04-07 @ 21:06:27
Postat av: M

Elin......älsklingen min...jag är sååå ledsen och förtvilad över detta hemska becked att lilla Rune skulle vara så sjuk. Man kan inte fatta att en sådan liten parvel skall behöva bli sjuk när han har hela livet på sej att förgylla med sin blotta närvaro. Så underbart charmig som han är och duktig på alla vis...ofattbart är det..

JAG ÄR MED DEJ I DEN SVÅRA STUNDEN...DET VET DU..

MoM

2009-04-07 @ 22:37:03
Postat av: Kicki

...fan då!!!...det räcker väl med allt skit runt omkring...håller den allra största tummen för att det inte e så illa med lillkillen!!...skulle det va så Elin så finns den bästa som kan ta hand om honom i hundhimlen...Kita ser nog till honom i sådant fall...kramar om å håller om dig en stund, släpp ut dina tårar...Tråkigt det här med Delta oxxå, denna underbara hund!!!...

2009-04-08 @ 06:39:39
URL: http://www.rottistjejenannie.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0