Så stolt!

Fyy Faaaaaan (ursäkta jag svär) va stolt och lycklig jag är.
Kicki och Annie tävlade Lydnad klass 1 idag, och fick ett förstapris på 170p...helt underbart!
Jag e såååå stolt och glad att jag blev rörd över meddelandet.
Fatta, min första uppfödda hund att skörda ett godkänt bruksresultat...och då även min pärla Annie.
Jag e såå stolt att det finns inte...
Tack Kicki för det oerhörda jobbet du gör me Annie...jag är dig förevigt tacksam. Såna fodervärdar som du växer inte på träd.
Du är ett underbart föredöme.
Stooor Puss till er båda.


Bästa teamet!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jaaa vet du Elin jag har sträckt på mig som faaan nu så jag slog i huvet i dörrkarmen!!!....åååhhh...nej jag ger upp kan inte skriva nått vettigt bara att TACK så jäkla mycket för att jag får ha denna underbara superfina kärlekshund...hon e mitt lyckopiller å ger min dag en mening!!...

2009-04-04 @ 14:11:13
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: M

HERREGUd !!!

Kicki o Annie är ju grymt duktiga att få såååå höga poäng...men jag är inte förvånad över detta sammansvetsade team som dom är.

Dom är ETT med varandra...GRATTIS GRATTIS ....

Din Annie är ju en klippa...gullhöna

Kicki är den bästa..

MoM

2009-04-04 @ 15:46:29
Postat av: Kicki

TAACK för de orden!!

2009-04-04 @ 21:59:44
URL: http://www.rottistjejenannie.tk
Postat av: linaa

Är så stolt över mamma & annie och är även dig Elin evig tacksam för att mamma får ha annie kossan det skänker henne så mycke i livet och håller henne på fötter. Sen att Annie e världens goaste hund oxå!

2009-04-06 @ 13:32:31
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0