Underbar dag!

Gud vilken toppendag jag haft.
Träffa mamma och plastis inne vid medborgarplatsen och satt ute och åt lunch (god lax) med ett glas vin! Satt och bara  njööööööt av underbara solen och att det känns som sommar. Massa människor vid medis, alla vi sthlm.are lever upp när solen kommer och uteserveringen vid medis öppnar.
Underbaaaaaart!!!!

Sen kom Ida dit och mös en stund, sen åkte mamma å plastis hem och Ida och jag gick in till stan och fika och jag köpte skor.
Behövde mig lite nya vår/sommar skor.
Så vad tycks?


Nu ska vi bara slappa i soffan Delta och jag
Hörs sen
Puss

Kommentarer
Postat av: M

Gud va fina skor du köpt gumman dom röda gillade mkt...

MoM

2009-04-17 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0