Underbara vänner!

Det har jag gott om, ni vet precis vilka ni är.
En speciell vän och uppfödarkollega har gett mig ett erbjudande jag vet att jag kommer ha svårt att säga nej till.
Hon vet hur hårt jag tagit det här me Rune och försöker muntra upp mig nu.
Så kanske, en liten Morris flyttar hem till oss...hmm...vi som skulle ha en tjeja.
Men en lite pojk efter min favvotik Cenja vore ju underbart det me...
Ska hälsa på han på sön så får vi se.
E han inte söt så säg?


Nu ska jag sova, e dödstrött och ska upp tidigt imorrn för örebro trippen.
natti natti mina vänner

Kommentarer
Postat av: M

Jadu Elin nu har du fått nåt att fundera över eller har du redan bestämt dej...hmmmm skulle tro det va???

Ja han är välkommen hit nybadad förstås...

MoM

2009-04-10 @ 22:41:16
Postat av: Kicki

...ååhhh...vilket raring!!!..vill oxxå ha =P

2009-04-11 @ 06:34:00
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Liz & Iza

Hoppas du tar dig igenom allt detta! Låter härligt med en ny liten herre kanske... Glad Påsk och försök njut av det du har! Vi har nog alla någon som betytt mycket för oss i Nangijala! Tänker på alla dom som har lämnat oss med ett stooort tomrum, men samtidigt på alla vi har här och nu, som vi ska älska och vårda ömt...varje dag!

2009-04-11 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0