Vilken Helg!

Å vilken jäkla hund Annie är.
Så megastolt jag är...hon greja parningen galant å idag då...
Korningen fixa hon så galant på 452 poäng...så jäkla bra hon e den tjejen!
Hon å Kicki är ett sån bra team att dom fixar allt...så nu räknar jag med brukschampion inom några år haha!
Den du Kicki! =)



Ja, för att summera helgen så har den varit underbart bra...väldigt lyckad och trevlig.
Tack Kicki och John för en underbar helg hos er...nu hoppas vi på puppisar om 62 dagar =)

Nu ska vi slappa en stund, är supertrött och Delta e helt slut.

Puss

Kommentarer
Postat av: M

Wow vilken hund hon är Annie...va, tänka sej att klara av först parning och sedan en superbra korning med högt poäng..

Elin din första kull skall sätta nya fina puppisar till världen..Grattis!!!!

MoM

2009-04-26 @ 22:12:38
Postat av: Kicki

...e såååå otroligt stolt över MIN fina...mmm...Elin inga konstiga kommentarer nu...MIN fina å VÅRT team e de BÄSTASTE!!! =P...tack själv för en trevlig helg!!

2009-04-27 @ 11:30:47
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: linaa

wow vikken tjej du hjälp till att sätta till världen! Annie e ju bara för underbar och tillsammans med mamma är dem bäst!

2009-04-27 @ 12:21:07
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0