Återigen...

...är det dax för ett bittert inlägg.
Fega människor är det värsta jag vet...som inte vågar stå för sin åsikt.
Å speciellt dessa människor som inte har ett skit med detta å göra!
Låt bli och kommentera saker du inte har ett jävla skit med att göra...och tro att du e anonym, bullshit, vet precis vem du är.
Låt bli mig och min hund, och ta hand om dina egna istället...för du vet ju fan inte ett dugg om vad du pratar om.

Vad jag gör med min hund, vet bara jag...och ingen annan har med det å göra.
Men för upplysningens skull; Den här utställningen va Deltas första på 1.5 år...emellan dess har hon tävlat och fått lydnadsmeriter och tränats för fortsatta meriter, fått valpar och sen återigen tränats för kommande tävling under hösten.

Så, Du Liz...e så trött på dina utlägg...så håll dessa för dig själv nu.
För här på min blogg har du inte å göra!

tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tråkigt att det ska bli pajkastning via bloggen...Delta e en kanontrevlig å härlig hund och man får inte glömma bort att hon haft det tufft både med ett kejsarsnitt och bortgången av sina små killar...sen olyckligt nog med pinnen som gjorde henne väldigt illa...hon har kommit tillbaka bra lila fröken å efter omständigheterna kan man väl inte kräva att hon ska ha hunnit med en massa tävlingar däremellan...eller???

2009-08-06 @ 11:19:58
URL: http://gammeltackan.blogg.se/
Postat av: Eva

Fy va trist när avundsjukan drar igång igen med tjaffs som inte har någon grund. Nu då äntligen det ser ut som om lyckan vill vända tillbaks.

Själv är jag klart imponerad av Elin som står för vad hon gör på ett rakryggat sätt.

En uppfödare av det rätta virket som tränar o tävlar sina hundar innom både bruks o utställning.

Och då olyckan är framme vilket är så sorgligt tar fasta på det och stänger 2 av sina avelstikar ur avel pga risk för ärftliga deffekter.

Att vara en seriös hunduppfödare är ett tufft liv och jag är så glad över att ha lärt känna Elin tack för att du finns

2009-08-06 @ 11:55:45
Postat av: M

Ja som mor till en sådan underbart seriös dotter kan man inte annat bli förbannat på sådana påhopp som vissa gör, varför kasta sten när man sitter i glashus,

SKAFFA ETT EGET LIV och sitt och surfa runt bland olika bloggar och hemsidor och spy galla över något som du inte är kapabel till .. t.ex hundkunskap.... fixa så din egen hund blir meriterad på något sätt., stackars hund som har en sådan BITTER matte...

Men är man inkompetent på allt så blir det bara soppa o ch en soppa som heter AVUNDSJUKESOPPAN.



Lägg ner alla dina kommentarer hädanefter dom är inte välkomna på nätet, inget är intressant ändå, du vill bara skapa otrivsel i vår värld.



M

2009-08-07 @ 10:50:03
Postat av: Nicklas och Sandra

Ja det finns inte många som är lika seriösa och raka i ryggen som Elin.

Vi vet hur mycke Elin är ute och tränar med Delta tyvärr ingår även utställning i vad en brukshund måste göra.

Som alla kennlar vet sker alltid avundsjuka och smutskasstning på dom det går bra för.

Det är bara att skaka av sig (svårt)

Eller bränna tillbaka utav bara h......



Mvh

Nicklas och Sandra

Nic And Sandys Kennel

www.nicandsandy.com

2009-08-09 @ 09:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0