Bachelorette!

ja, igår såg vi näst sista avsnittet på det programmet. Har följt serien den här gången om singel tjejen DeAnna som ska hitta sig en kille. Fanns flera snygga killar i programmet, speciellt Graham, men honom valde hon bort trots att det fanns kemi dom emellan, för att det gick lite för sakta dem emellan. Så nu hade hon Jason och jesse kvar.
Kunde inte hålla mig så jag googlade och fick reda på att hon valde Jesse till nästa pogram.

Anade nästa det, men sen såg jag även att dom gjort slut. Som nu i vintras för programmet Bachelorette som går här i sverige är ju sen 2008. Så sen dess har hon hunnit förlova sig med Jesse och även gjort slut.
Ja jösses, tror dom verkligen dom kan hitta äkta kärleken på det sättet, med kameror och med att dejta massa killar samtidigt?? Tror snarare det blir förvirring istället.

Men, kan dom inte köra en variant av den här i sverige, för då kan jag ställa up!

Nu ska här fikas i solen efter ett långt träningspass med damen.

Adios friends!

Kommentarer
Postat av: Lisa K

Tack tack för att jag redan nu fick veta vem denna

Deanna valde. Men hur i all världen kunde hon välja

denne lufsiga och fule? snowboardåkare? Min favorit

var den ursnygge Jeremy utan föräldrar, hon skulle slippa svärföräldrar som kan vara nog så jobbiga. Nu

tack ska du ha så slipper jag se på onsdag. Men jag

håller med dig att du skulle absolut passa i en sådan dejtingtävling, så söt som du är. Men dessa

dejtingtävlingar är lika varandra som bär, tjejerna

eller killarna blir så förälskade och slås om den

stackaren som ska välja och det blir nästan alltid fel. Skönt att det tog slut med denna Jesse. Jag är

sedan länge sambo men kan ändå ha åsikter och tycker såpor är rätt kul bortsett från Big Brother o dyl. Tack som sagt för infon Lisa K

2009-08-20 @ 22:15:15
URL: http://lisad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0