Flyttat!

Nu så e jag flyttad och klar..puh! Jag känner mig som en flyttfågel...räknade ut att jag flyttat 11 ggr sen jag flyttade hemifrån, det ni..inte illa pinkat va :)
Här e mina ställen i turordning:
1: Öland
2: Älta
3: Åkersberga
4: Haninge
5: Aspudden
6: Råcksta
7: Vällingby
8: Borås
9: Nynäshamn
10: Hässelby
11: Nynäshamn


Slå det om ni kan haha!
Men puh, det har varit slitigt, och det är ju tyvärr inte sista ggr nu heller...

Så nu har jag lagat mat till min platspappa som varit så underbar å hjälpt till...ja även pappa som va me...men han åkte hem å åt. För han ska upp till Delsbo och plocka lingon imorrn.

Hörs sen mina vänner
Adios

Kommentarer
Postat av: Anonym

Phuuuuuuuuuuu låt mej slippaaaaaaaaaaaa vara med om detta inom en snar framtid...snällaaaaaaaaaaaaa

MOm

2009-08-26 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0