Ödet...

...kan ibland spela oss ett spratt, både på gott och ont givetvis.
hitills har det för min del bara varit till det onda men nu idag verka det vända.
Mamma och jag va ute å promenera i Vika och mötte på min gamla granne Tina. Fick reda på att hennes kille thomas lämnat henne för en annan tjej. Till saken hör att dom har ett stort hus, en son på 3 år och även ett planerat till barn på g. Men trots detta så var det enkelt för honom att lämna henne ensam me allt detta, för han tänkte enbart me kuken.
Dessa karlar...ibland vill man utrota släktet.

Men, nu behövde hon en inneboende till sin inredda källare, med 2 rum och badrum och jag som är i behov av ett boende nu blev ju givetvis intresserad. Så tänk vad ödet kan bidra med.
hade vi inte gått förbi där just då hade vi inte kommit fram till detta, så nu ska vi bli roommates Tina och jag i ett underbart fint hus. Sen blir jag lite extramamma på köpet, kan det bli bättre...MYYYS!!!!

nu ska vi kika film
Ha d gott
Puss

Kommentarer
Postat av: Eva-Carin

Va fint det blir o e du extramamma till hennes barn så kanske hon är extramamma till dina Anniebebisar i vinter.

2009-08-17 @ 09:55:00
Postat av: M

Elin jag tror och jag vet att i Den nygamla väninnan får du en riktig VÄN och inte en som sviker och förtalar dej.

MoM

2009-08-17 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0