Skum ledvärk!

Ja jag har nån skum ledvärk i kroppen, ja nu är det inte träningsvärk från flytten jag menar, utan det här har jag haft ett bra tag.
Får ont i benen, knäna, höften så att jag har svårt att sova på natten, det molar och värker i benen. Sen har jag ont i armarna och axlarna och det gör även ont vid lätt beröring. Å nu har det spritt sig till ryggen, flera punkter som gör satans ont och även där vid lätt beröring gör det ont. Vet inte alls vad det är....kanske är avlivning nästa!! =)

Trodde kanske d va nån biverkning av pillrena jag äter, men eftersom det blir värre så känns det tveksamt.
Får nog knalla iväg till läkaren och kolla upp det här. Känner mig som en gammal 90-åring!



Nu har jag fått en av mammas piller för hennes rygg, få se om den hjälper. Imorrn är det skola igen, så blir tidigt uppgång.

Adios friends

Kommentarer
Postat av: Lotta

Har du fått fibro ??? Så där känner jag mig ofta så härligt när man skall sova, blääää men extra ont o muskler med.



Hoppas det går över inge kul att ha



Kram Lotta

2009-08-28 @ 18:31:23
Postat av: Elin

Usch ja, jag har tänkt på dig, och det misstänks väl att jag fått fibro...bläää

2009-08-28 @ 20:03:05
URL: http://elinbogalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0