Vän eller inte vän...

...är en fråga man tydligen ska ställa sig.
När man minst anar det kommer så kallade vänners rätta jag fram och man får höra vad man egentligen betyder för dem.

Men men, inget å hänga läpp för, jag e mästare på att gå vidare nu så detta får väl bli en ny bit att ta i.

Igår packade jag, mams och paps en massa kartonger i min lägenhet inför flytten nästa vecka. Då det bär av till hus här i vika...häääärligt det ska bli.
Det är kanske långt ut här, men det är sååå underbart lugnt och skönt, och är otrolig rehab för själen att bo här.
Dessutom hörde jag från jobb här ute igår, så det verkar lösa sig med extrajobb här så jag slipper pendla till hässelby för det. Toppen!
Så nu ska sjutton inget knäcka mig...det här kommer bli bra.

Har ju en väldigt ny spännande valpkomb på gång oxå....som jag bara läääängtar till.
Eller vad tycks om detta??


Nu ska vi slappa lite efter en skogpromis, klarade oss precis in innan regnet började ösa ner.
Ikväll ska vi ner å träna igen, nu jäkla ska vi få till rutan :)

Ha d bra
Puss

Kommentarer
Postat av: Ellen

sv; Tack, och ja det är det verkligen! :)

Fin blogg!

2009-08-18 @ 18:40:57
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du gumman inte kunde man ana att denna sorts påhopp kunde hända dej av en sådan banal sak...och av en s.k kär vän som kallade dej för lillasyster...hmmmm

Det är så man baxnar över att ett sådant dold sjukt beteende på vissa människor inte ha märkts tidigare

.

Men bry dej inte och det vet jag att du inte gör heller för du är trygg och stark i dej själv med RIKTIGA vänner som stöttar dej och inga falska "gäss"

Love ya

MoM

2009-08-18 @ 19:56:26
Postat av: FS

sv: Det är jättekul att vara tillbaka ;)

Tack!! ♥



kram

2009-08-19 @ 14:25:28
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0