Vänstervarv...

...blir det imorrn. Närmare bestämt i Södertälje.
Ska bli jättekul, va länge sen jag ställde ut nu...varit så mkt emellan. Lydnadstävlingar, parning och valpar. Men nu ska vi försöka knipa ett Ck, attans vad jag vill ha det nu.

Precis kommit hem från sista cykelrundan för kvällen, tog en 30 min cykeltur å Delta e så duktig på att springa breve. Hon tycker det e sååå kul, Springer å kollar på mig så glatt å busigt. Hon springer lös, det är lättast så. Vi mötte t.o.m hundar, men dessa sket hon i...hon ville ju cykla breve mamma =)
Så nu har vi övat på trav oxå, å d är hon en hejjare på nu!

Återkommer imorrn med resultat, håll tummarna för oss nu.
Kram å God natt

Kommentarer
Postat av: Nettan

Håller tummarna för er imorgon.

Själv åker jag till Askersund och ställer en utav killarna nästa söndag!

2009-08-01 @ 23:19:13
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Kicki

GRATTIS till din fina tjejja!!...men det visste vi ju redAN!!

2009-08-02 @ 17:49:51
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0