3-åringar

är vad mina fina valpar ur A-kullen blir idag.
Tänk att det redan är 3 år sen dom kom till världen. Minns det som igår när vi Kita kämpade hela natten med alla 14!!
Men det gick ju så bra och som e stora fina underbara rottisar idag. Så stolt jag är över dom. Toppenägare har dom oxå, så kan säga utan att nån ska bli arg, att A-kullen är speciell för mig. Kanske inte så konstigt när det är ens första.

Kolla snuttarna som bebbar, tänk att dom varit så små.




Stor blöt på er alla älsklingar i A-kullen
Argus Aventinus
Alpha Active
Arrow Artius
Amadeus Aurus
Andre Artic
Attitude Allion
Anfield
Angheli Aurora
Aquileia Alenza
Axia Allora
Alianca Allende
Anjou Anselmi

Kommentarer
Postat av: Argus Aventinus - Bulten

Grattis alla mina syskon!

2009-02-16 @ 16:58:08
URL: http://blacklily.blogg.se/
Postat av: Kicki

Härlig bild på de små!!!...Annie skickar en "slirrepuss" till sina syskon

2009-02-16 @ 17:22:43
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: M

Grattis på er alla A-hundar.

Tänk att de gått hela 3 långa år sedan alla 12 kom till världen, och jag fick vara med när några kom...underbart var det...

MoM

2009-02-16 @ 17:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0