Alla hjärtans dag

är det idag. Egentligen är den här dagen lite fånig, känns mest som alla butiker och företag vill ha en dag att tjäna pengar på. Är det inte meningen att man ska visa varandra kärlek varje dag, inte bara en gång om året??
Tänk på alla som sitter ensamma och inte har nån att få eller visa kärlek till.
Jag har ingen partner att visa kärlek till, men jag har något ännu bättre som alltid består. Det är min underbara familj som alltid finns där med en massa kärlek LOVE YOU!
Sen mina underbara vänner som alltid ställer upp och finns det med så mkt kärlek. Speciellt två st som står mig så oerhört nära, som stöttar mig i vått i torrt och alltid lyssnar, ni vet vilka ni är T och S! LOVE YOU
Å sist men inte minst så har jag mina underbar hundar, vad skulle jag göra utan dom två. LOVE YOU!



Men givetvis saknar man någon alla dela livet med, nån som ger en den där undebara känslan att bli älskad.
Är det nån där ute som;


Ha en bra dag alla, och tänk på hur mkt det lilla kan betyda.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mammao Ingemar

Kära lilla underbara Elin!

Du är ju en underbar dotter, styvdotter och vän..så det är inte konstigt att du får såå mkt kärlek av oss.

DU GER OCKSÅ MYCKET KÄRLEK TILLBAKA.

Många kramar, pussar mitt allra käresta hjärta.

Vi syns imorron...

MoM

2009-02-14 @ 10:49:34
Postat av: Kicki

Ett stort å fina alla hjärtansdag hjärta fylld med gelehallon till dig!!=P

2009-02-14 @ 14:02:55
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0