Dagen D

idag har varit full rulle.
Vakna vid halv 8 imorse av att Rune hade åsikter om ngt. Så underhöll honom en stund å han röjde runt som en tok. Sen vid halv 9 blev han trött och somna, jag tänkte då, ska jag sova vidare eller gå upp. Jag bestämde mig för att somna om, men ställde inte klockan, för tänkte att jag vaknar nog om nån timme igen.
Till saken hör att jag skulle hem till pappa på middag me syrran å hennes man å resten av släkten. Jag skulle möta dom kl 12.30 vid slussen och skulle gå hemifrån runt 11.30.
Så när jag somna om somna jag dunderhårt, och gissa när jag vakna?? Jo 11.38!!!!
Shit, jag skulle ju gå nu. Herregud så typiskt mig ju...
Fick ringa pappa å säga, jag kommer så fort jag kan. Skyndade mig ut me Delta och gav Rune mat.
Skynda mig ner till tbanan och tänkte nu hinner jag me bussen kl 13.00 från slussen. Blir då bara 30 min sen.Perfekt.
Men inget ska gå lätt, vid Åkeshov stannar tåget, å stilla stod d i över 30 min!!!!! Jäkla cp tbana.
Nåt jäkla elfel.
Han precis med 13.30 bussen och va hos pappa 14.00...tog fan 2 tim!
Jaja väl där va d supertrevligt...så mysigt å umgås me syrran å hennes underbara man Mark.

När jag kom hem hade Rune rymt från lådan och låg å sov i deltas biabed. Han kom å mötte mig så glatt så heheh gullunge där.

Nu ska jag kika på melodifestivalen.
Förresten, mitt ögongodis e en sån oerhört godbit, jag har blivit beroende..hihih
Det här verkar oerhört lovande...

Puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0