Dagen idag

har varit fullt upp.
Sov till 10 hörde inte ett ljud av Rune,så himla skönt!
Sen åkte jag till mormor och mötte upp mamma å plastis där. Köpte med mig goda semlor så fikade vi...smarrigt!
Åkte tvärbanan till gröndal och köpte semlor där, och tog mig sen en promenad upp till mormorn, va skönt med en promenad.
Morbror Bernt kom förbi en sväng oxå..så det var trevligt.
Sen efteråt åkte jag över till sussie för att skriva papper på Eddie. SÅÅÅÅÅÅÅ himla roligt att allt gick vägen å att Eddie ska stanna där. Gud så roligt vi ska ha me å träna en massa.
På vägen dit hämtade jag upp min stora kärlek här i livet, Emsen. Denna plutta fyller mitt liv med så mkt glädje och kärlek så henne behöver jag när jag behöver lyftas i humöret. Hon blev bra paff lilla gumsan när jag hämtade henne på dagis. Sen gick hon som ett litet ljus efter mig hela vägen hem. hihih gullunge.
Sen skrev vi papper på Eddie och sen åkte jag hem till min skruttar här hemma.

Så nu ska jag slappa lite, å sen sova, för imorrn är det skola och föreläsning.
Lugnt på godisfronten idag, bara min chokladkaka här hemma som jag smaskar på.

puss på er alla


Kommentarer
Postat av: Sussie

Asså, denna blid på er är bara så fiiiiin!

Love is in the air... hi hi

2009-02-26 @ 08:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0