Dax för film

ja, dax å kika på en film
vet dock inte vilken, på 4an är d Beck - Flickan i jordkällaren. Har sett den men den e bra å jag gillar beck filmerna.
Men på 3an är en film me Jennifer Aniston, the breakup. Den har jag inte sett, så vet inte vilken jag ska se.
Lutar åt Aniston filmen, lite lättsammare rolig film passar mig bra ikväll.
E så seg och trött i kroppen. Ont i huvudet och i ryggen så blir att bädda ner mig i sängen för att kika filmen.

Min älskade Rune, la nyligen av en jättehög me bajs i lådan. åh fy så den lukta. Delta titta med avsky.
Nu ska ni som inte vet detta höra, att tikarna brukar äta upp sina valpars kiss och bajs så länge dom bara diar. Men Delta hon nöjer sig med kisset, tycker bajset e äckligt! Kan förstå henne...

Nej, dax å krypa ner under täcket, ska bara kvällskissa Deltisen.

sov gott mina vänner
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0