Delta...

min underbara pärla.
Denna hund e så fantastisk, ja jag vet, jag har sagt det många gånger. Men det tåls att upprepa.
Satte mig för att ta stygnen på henne nu ikväll. Vill ta dom själv, mkt enklare hemma och slippa gå iväg till veterinären och kosta på sig pengar och onödig stress för Delta. Har tagit stygn förut, så det är inga problem.
Delta låg helt blickstilla och sa inte ett pip. 13 stygn lossnade på bara några minuter.
Gud så skönt att snittet gick så fint. Hon har varit så duktig min superhund. Love her to bits!!!

Nu ska jag och mina darlingar sova, för vi e dödströtta.
sov gott
Puss

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja visst e de fantastiska de fyrbenta...lilla sötgöta e ju lite pipplig men hon e ändå sååå fantastiskt duktig med tanke på hennes dränage och det öppna såret!!!

2009-02-04 @ 17:49:40
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0