Det här med känslor

är inte lätt.
Å ni som känner mig vet att jag sannerligen inte haft det lätt med kärleken och relationer.
Ibland tror jag att jag e så skadad av allt som hänt att jag aldrig kommer kunna klara en normal relation igen. Men så är det ju givetvis inte. Men jag har så oerhört svårt att lita på folk just nu, att kunna lite på att nån där ute faktiskt vill vara med mig och som ärligt tycker om mig. Så när jag träffar någon jag tycker om blir jag rädd att bli sviken igen så då går jag istället på hårt för att kanske få svaret att han är ett svin så jag kan dumpa honom. Det kanske inte är så, men ibland undrar jag om det är så. Visst är det sjukt! Men sen samtidigt tror jag det handlar mkt om bekräftlelse, att bara få det där ordet att jag tyckte det va mysigt, jag tycker om dig. Det lilla som för mig gör sååå oerhört mkt.
Mitt ögongodis jag hittat mig fick sin del av psyko-mig ikväll, då jag direkt gick på lite hårt. Förlåt!
Men det här e tyvärr jag just nu, gillar inte denna nya sida av mig men tyvärr nåt jag får leva med. Det jag har med mig i bagaget nu har format mig lite. Men jag jobbar på dessa sidor och hoppas att jag får tur me kärleken nu så min osäkerhet försvinner!
För lilla jag vill bara bli älskad och uppskattad för den jag är! Träffa nån som förgyller min dag och som ger mig trygghet och massa kärlek. Jag kan va stor i orden och rätt tuff utåt ibland, men innerst inne e jag väldans liten som bara behöver bli omhändertagen.
Hoppas hoppas jag har tur med mig den här gången.

puss på er alla
       

Kommentarer
Postat av: M

gumman lilla lyckan kommer till dej när du minst anar....ta det bara lugnt och fint...



Puss

MoM

2009-02-24 @ 22:02:34
Postat av: Kicki

Hej tjejjen!!!...ja visst har du haft otur...MEN...simma lugnt istället för att "kasta" dig över personen ifråga...säger inte att du gör det men det måste få ta tid...man kan inte bli älskad på en gång...sånna känslor kommer oftast smygande å får man ideligen frågor om bekräftelse så kan det bli jobbigt istället...orden ska komma spontant och inte bli framtvingade...klart du kommer att träffa den rätte, lr har gjort de...MEN...Ta det luuuuugnt!!!...

2009-02-25 @ 15:53:25
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0