Fy sjutton

så jag mår idag. Det blev alldeles för mkt dricka igår. Jag blev odrägligt full, ber om ursäkt till alla som befann sig i min närhet igår....*fölååååååt*
Hahaha herregud, ska aldrig mer dricka sprit, den här gången ska jag fasiken hålla det löftet.
Jäkla bra intryck man gav sitt godis, å framförallt hans vänner hahaha, minns dom inte ens.
Men gjort e gjort å kommer inte hända igen heheh.

Fick ju dock med mig godiset hem, å han e så underbar, så fin så.
Stackarn fick dock ta hand om en pruttfull Elin...men han va så go ändå.
Har legat i sängen fram till att han åkte för 1 tim sen, å jag ligger fortfarande kvar. E helt död.

Tur att min underbara granne tog me Delta ut på en promenad, så jag slipper det!
Måste ju dock pallra mig upp för att ta nåt å äta.

hörs senare
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0