Go kväll

snart dags för sängen. E så himla trött och mår inge vidare. Förkyld och börjar bli hostig oxå.
Ryggen gör fortfarande ont oxå...usch så jag beklagar mig.

Skolan idag gick bra, redovisade min praktik uppgift.
Imorrn dax för redovisning av examinationsuppgiften, men det kommer nog gå bra. Vi har gjort en powerpoint så det blir nog bra.
Delta å lillen va ensamma idag, det gick bra förutom att Delta inte hade gått ner å diat Rune på hela dan. Så när jag kom hem va hennes tuttar sprängfyllda och höll på att bli mjölkstockning. Dumma Delta. Så nu kan man inte lämna henne långa dagar ensam. Imorrn ska jag ju va i skolan hela dan, så då kommer pappa hit en sväng på dan, å ser till så att hon mjölkar av sig. Puss på dig paps.

nej, nu blir det att göra sig iordning för sängen.
sov så gott
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0