God morgon...

på er alla underbara!
Vi tog en lång sovmorgon och vakna vid 10.30, visserligen inte sovit i ett sträck. Det får man aldrig göra när man har småvalpar hemma, som med småbarn. Vaknar mellan 3-5 ggr per natt, vid varje litet pip. Men sen e jag en hönsmamma oxå. Men jag e nojjig över att Delta ska lägga sig på Rune. Så jag sover på helspänn.

Drömde en väldigt lustig dröm i natt. Att min älskade vän Sussie hade mött på Peter, mitt äckliga avskyvärda ex till pojkvän. För er som inte känner sussie så ska ni veta att hon inte hymlar med orden, utan hon säger vad hon tycker. Jag vet att skulle hon träffa peter så skulle hon inte vara snäll heheh. Men i vilket fall, i drömmen hade dom mött på varandra å haft sällskap med barnen på en promenad och sussie hade varit så snäll å trevlig mot peter!!! jag blev chockad i drömmen...haha, så fungerar inte min kära sussie. Så jag ringde och skällde ut sussie och sa, varför i h-vete va du trevlig mot peter.
Hahaha så man kan drömma, tur det va en dröm, för jag önskar scenariot skulle bli verklighet, då skulle peter få veta han levde. Puss på dig Sussie, ska alltid lyssna på dig from nu.

nu e d dax för frukost.
ha en bra dag
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0