Här har det hänt saker

Ojoj ja, vart ska jag börja.
Ska göra historien så kort som möjlig.
Igår kom mitt ögongodis hit för en väldigt trevlig kväll med lite vin och mys. Det va supermysigt, han va även mer ögongodis i verkligheten.
Så kvällen var väldigt lyckad, förutom en incident då, som min kära Delta orsakade. Hon skulle upp i soffan och råkade då med sin svans slå ut vinglaset rakt över datorn!!!!!!!!
Hmm...datorn dog ganska ordentligt, och ville aldrig komma igång igen.

Men tack vare mina underbara föräldrar som hjälpte mig så har jag nu en ny dator...jippi!!
Jag hade ju aldrig klarat mig utan den me tanke på skola å allt.

Så nu ska här göra lite installationer å sånt.
hörs sen
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0