Härlig vinterdag

är det idag.
Delta å jag tog en promenad själva och busade lite me bollen.
Hon älskar verkligen sin boll.

Idag ska jag försöka plugga lite, läsa på mig om lite gubbar och deras teorier så jag kan skriva en trevligt rolig processtext sen.
Fick ett trevligt uppskattande brev på facebook igår, får en att kännas sig lite varmare inombords. Så vi får väl se om jag har mig en lite flirt på g ;)

Ha en bra dag mina vänner.
Så här kul hade Delta det i skogen.









"Älskar min boll"



Jag e ganska snygg oxå

Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina hundar du har! / Malin

2009-02-17 @ 12:27:39
URL: http://malinlindapersson.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha...har du en flygande fladdermus på kortet?!?..skojade men det e sååå likt annie när hon springer å öronen fladdrar=P...ha de bäst så ses vi snart!!

2009-02-17 @ 14:48:20
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0