Jaha...

så e man hemma igen efter en fullspäckad dag.
Skola på fm som sagt, och sen snabbt hem. å under tiden jag va hemma var min vän sussie här, hon ska ha en av mina uppföda hanar ur B-kullen på prov. Burning Beckham "Eddie" skulle omlaceras pga av att han inte håller som väktarhund, va lite för snäll. Så då blev min sussie så eld och lågor och ville ha honom hehehe
så sagt och gjort, nu har hon stiliga pojken hemma på prov och förhoppningsvis går det bra så att han får stanna där.
Då kommer vi kunna träna ihop å ha så kul tillsammans.

Eddie och Delta gick så bra ihop, dom lekte å hade sig, Delta lät till och me Eddie nosa försiktigt på Rune.

Rune är så rolig nu, nu knallar han runt för fullt i lådan och skällde ut Eddies ägare haha
Nu är han ute på äventyr i hela lägenheten, tråkigt i lådan hihih
En orädd och kaxig herre det här. Ikväll ska han få prova köttfärs för första ggr, han kommer nog älskar d.

ha en bra kväll
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0