Kan inte sova...

är mitt dilemma just nu. Jag e dödstrött men kan inte sova. Lillen här hemma va så pigg och glad och hade rajtan tajtan med en massa liv för sig, så inte konstigt kanske att man inte kunde somna.
Satt därför och surfa runt lite, och kolla vad jag hitta;


Dessa två har blivit föräldrar...helt sinnessjukt ju.
13 och 15 år gamla...herre mig gud skapare! Pojken hade sex med sin 14-åriga  tjej när han enbart var 12 år!!!!!!
En 12-åring ska väl inte ha sex??!!
se hela artikeln här

nu sover mina dogs, så kanske ska göra ett nytt försök till att sova liten stund.
Sen i em kommer min underbara mams och plastpappa.

Ska bara tillägga en sak, jag har världens underbaraste storasyster! Love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0