Oh yes!

Jag klarade min examination i förra kursen pedagogik
Jag hade dödsångest när vi skulle hämta ut den idag. Men jag klarade den. YES!!!
Med tanke på hur snurrigt mitt liv var under tiden jag läste den här kursen så e jag meganöjd.

Hade sista dagen på praktiken idag, tråkigt kommer sakna alla underbara barnen. Jag trivs verkligen superbra där, sa till dom idag att jag gärna är vikarie där, att dom kunde ringa mig om det behövdes.

Idag har min underbara mamma varit här och passat skruttungarna...underbart att få så mkt hjälp av mina toppenföräldrar. Love you!

Ikväll ska vi slappa och imorrn äntligen sovmorron...
Kolla in mina underbara älsklingar som gör mitt liv så underbart just nu



E han inte ljuvlig??



Underbaraste hundarna på jorden...speciellt min Delta. Gud så jag älskar denna hund

ha en bra kväll
Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma igen......

Herregud så fina dom är man blir ju rörd till tårar av denna underbara bild...

MoM

2009-02-06 @ 17:51:49
Postat av: Kicki

Jag e kär!!..i sötGöte..lr flåt i Rune!!! =P

Annie blev inte av med dränaget idag, ska tebax på söndag igen..."suck"...det märks inget på henne och hon börjar bli så hon springer på klorna och steppar runt här...försöker sig på att få igång Casper oxxå vilket hon fått erfara tidigare att det inte e så lyckat...lilla kossan börjar bli desperat!!!L

2009-02-06 @ 20:48:22
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0