Sovmorgon

kan man glömma när man har en vild Rune hemma.
Han väcker mig nästan samma tid varje morgon med massa ylande och pip. VAKNA NU DÅÅÅÅÅ!
sen ska han äta å sen vill han busa en bra stund, sen när han väl somnar, ja då e jag för pigg för att somna om. Antar att det är som med smårbarn hihi
Han har fått en förkärlek till att vara uppe i sängen, så han står i lådan nedanför sängen å krafsar å skriker på att jag ska ta upp honom. Väl uppe i sängen busar han och far runt som en duracellkanin haha! Nu har han hållit igång i snart 50 min, så nu borde han stupa snart.
Den här herren verkar det bli mkt humör och fart i, tur han ska stanna här.

suck 14 valpar är jobbigt, men en valp e rätt jobbigt me haha!

Hörs sen
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0