Tjuvlyssnat

är en helt underbar sida, älskar att läsa massa dumma kommentarer från folk hahaha!
så jäkla kul. Den här sidan tjuvlyssnat.se började med en bok och sida på nätet för några år sedan.
Då jobbade jag på Astrid Lindgren och en av barnens systrar var med och startade sidan, så vi fick alltid förhandsvisningar på allt, sen dess e jag såld på den här sidan.
kolla bara d här;
Ica-butik, norra sthlm
En kille 23år sitter i kassan - Ett par i samma ålder lägger upp sina varor - kondomer, chips och dipp på bandet.
Killen i kassan ser ut att anstränga sig för att verka oberörd över kondomerna.

Kassakillen - Så ni ska hem och dippa ikväll??
Paret ser bersvärat ut
Kassakillen - Öhh, oj jag menade...
Paret betalar och försvinner snabbt därifrån.


Hahahah så underbar.
den här då:

Pizzeria Roslagsgatan, sthlm
In kommer en uppenbart dyngbakis kille i 25års åldern och tittar på pizzamenyn. Han verkar ha svårt att bestämma sig.
Killen - Har ni purjolök?
Pizzabagaren  - vet inte! vad är det på den??


kolla på tjuvlyssnat.se så får ni en hel skratt, det lovar jag.

Kommentarer
Postat av: Jonathan Leman

Haha! älskar den med dippen:)



2009-02-27 @ 00:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0