Trötter

e jag just nu!
Så ska nog snart bädda ner mig i sängen. Har varit lat idag, blev inte mkt plugg. Imorrn måste jag ta tag i det.
Hade hoppats på att få några söta ord från min flirt ikväll, men inget ännu. Får väl ha tålamod, men alla ni som känner mig vet att något sådant har jag inte.
Han är ögongodis må jag säga...tur man har valpköpare som hjälper en lite på traven. Får väl se om det leder nånstans. Kändes dock lite lovande efter meddelandet igår kväll.

Får väl drömma söta drömmar om godiset istället hehe

Natti natti alla underbara
Puss

Kommentarer
Postat av: Vicky & Otto

Ja tålamod.. va ska de va bra för :P

2009-02-18 @ 13:48:40
URL: http://www.nogg.se/Otto
Postat av: Kicki

Ja du Elin...skena inte iväg...det kan ju sluta med tråkigheter...bättre att ta det lugnt och "vänta in" och se åt vilket håll det barkar...man behöver inte ha bråttom...blir ofta inte det bästa...

2009-02-18 @ 15:55:08
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: a-kulls Fisa

Härligt Elin!En del är sega i starten!

2009-02-19 @ 16:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0