Ångest

är vad jag har just nu....
sov rätt långe imorse och har ett minne av att delta var lite orolig under en period i natt, men som sagt, jag sov å minns inte så noga...*slår mig hårt i huvudet*
sen när vi vakna hade hon 37.5 i temp, å då undrar jag ju då...har hon varit nere under 37 å på väg upp igen, och det blir valpar till natten, eller är det en halvdipp dom kan göra nån dag innan??
åhh jag blir galen...
ångesten ligger i att jag måste till skolan idag, obligatoriskt seminarium för den nya kursen. guud va roligt och behöva lämna henne ensam nu. mamma jobbar oxå så kan inte komma hit och passa henne. hon kan tidigast vara här 14 å jag behöver gå 12. så d borde inte hinna hända nåt på 2 timmar,men det känns inge bra å lämna henne.

usch å fy.

vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0