Att förlora

ett liv är tufft.
Oavsett om detta liv är en människa eller djur. Ett liv är så oerhört skört och så oerhört kort.
Ett liv kan i ena stunden finnas och ge värme och kärlek och sen i andra stunden försvinna iväg från oss.
När ett liv försvinner från oss känns det tomt och ledsamt, nånting saknas.
Men vårat liv går vidare, för så är vi konstruerade, att glömma och gå vidare. Men alla dessa erfarenheter sätter sina spår och vissa sår läker aldrig.
Jag har nu inom några veckor förlorat två liv i min närhet. Livet är hårt men jag går vidare. För så är jag konstruerad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman lilla!!!

Så fint skrivet, du är bäst

MoM

2009-01-25 @ 15:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0