Dagen idag

har varit rätt lugn.
Hade föreläsning mellan 10-12 och mamma var här och passa mina underbara gullungar.
Hade sällskap me Ida under föreläsningen, va så mysigt så, like old days :)
Sen efter föreläsningen träffade jag min SA grupp och pratade igenom lite om vårat grupparbete, imorrn ska vi iväg på stuidebesök här i vällingby på en förskoleklass som är montessoriinriktad. Kommer inte va borta så länge, men behöver lite valpvakt, så farfar till valparna kommer hit en stund och kollar läget.

Min lilla Rune är så underbar, e helt kär i denna lilla plutt. Han e sååå go. Längtar efter mina skruttungar när jag e hemifrån. Känns faktiskt riktigt mysigt att jag kommer ha en hane i familjen igen, var ju så jag startade hela min rottweiler karriär.
Å kan det bli bättre än att få en pojk efter min underbara Delta.
Viktuppdatering på klumpen, idag väger han 850g haha, 130g uppgång sen igår!

Hade en långt samtal me min vän och uppfödarekollega Nina idag. Känns så skönt å ha såna underbara vänner och kollgegor. Att ha vissa man verkligen kan lita på till hundra procent. Nina och Lotta är mina underbara vänner och uppfödare som hjälpt mig så mkt.

Nej, nu ska jag mysa lite me mina älsklingar.
Pöss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0