Go morron

allihopa.
Jag ska bege mig till skolan för sista finslipet inför redovisningen av gruppuppgiften som ska redovisas imorrrn.
Det kommer nog gå bra.
Sen ska jag försöka ta mig förbi pappa och hälsa på, har inte varit där på hela helgen, och får så dåligt samvete när jag inte hälsar på honom.

Men nu dax för promis me lilla hjärtat, som mår illa nu, kräks på morgonen, konstigt va, vi människor får illamåendet på morgonen i början av vår graviditet, men hundar får den på slutet =)

ha en bra dag
Pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,lite bakvänt kan det kännas som men hundar e ju inte människor!!=P

Har skickat ett gäng med namnförslag på mailen...kramelikraaam

2009-01-13 @ 16:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0