Jag å detta bloggande går inte så bra, men nya tag

ja, nu ska här göras ett ordentligt försök me bloggandet, men kan inte lova under...hihih
ja, här har hänt massor sen jaq skrev sist.
för att sammafatta det väldigt kort har jag haft en väldans tuff period med mkt tråkigheter. Min pappa fick en stroke lite innan jul och sen nu för ett par dagar sen dog min farmor. Sen att mitt ex till pojkvän visade sig vara ett större svin än jag trodde var möjligt har inte gjort det ngt bättre.
Så man kan lugnt säga att jag varit lite mentalt trött.

Men idag känner jag mig starkare och det är givetvis tack vare min underbara familj och mina underbara vänner som alltid finns där och ställer upp ni är guld värda. PUSS love you.

Mitt allra största hjärta här i världen är min Delta.
Å hon e så tjock och go nu, för om ca 10 dar ska jag blir mormor hihihi. Då ska min älskling få puppisar.
Hon e så mysig nu, vill att man ska gosa å kramas hela tiden me henne. Klappa på tjocka magen.


Ja, få se om jag lyckas fortsätta med bloggandet, ha inte för stora förhoppningar.
kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0