Lite ångest

börjar nu infinna sig inför morgondagen, då vi får våran slutexamination i pedagogikkursen.
Vi får den imorrn kl 16 och den ska vara klar fredag kl 16.00 alltså enbart 48 timmar på oss....ÅNGEST!
Ida har oxå ångest inför sina examiantioner i didaktiken, som jag ju klara förra kursen, så imorrn och på torsdag ska vi hjälpas åt, me våra smarta huvuden ihop borde det bli super ...hihihi =)

Fick idag reda på att vi vart godkända på gruppexamaminationen i alla fall....Jippi
Bara en kvar...PUUUHH

Har varit hemma hos pappa idag och städat och fixat hans lägenhet, när  kommer hem vill jag att det ska vara rent och fint där, så att det blir som en nystart för honom, köpt ny gardiner och kuddar och möblerar om lite.
Han kommer hem på permis till helgen, då ska vi ut till täby och rensa lite i farmors lägenhet.
Begravningen och allt sånt e fixat nu, den blir den 19e feb. Väldigt lång väntetid tycker jag.
Suck den kommer inte bli rolig :(

nej nu ska jag och min tjockis slappa framför tvn.
Kolla tjockisen idag...



jobbigt å vänta valpar =)



ha d gott mina vänner
Pöss

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ojojoj...va fröken lägger ut över magen...skönt att det snart e över men då blir de liv i luckan istället!!! =)

2009-01-13 @ 20:18:41
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Sussie

Lilla Vackra Tjockis ;)

2009-01-18 @ 09:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0