Lite tankar och funderingar

har jag så här på förmiddagen.
Har tänkt på detta me människor som är oärliga och utger sig för att vara nån annan. Att kunna spela ett sånt spel och sen titta sig själv i spegeln, hur går det ihop??
Hur kan man stå ut me sig själv, i vetskapen att ens liv är en stor fet lögn?
Å att man sen påstår sig vara en ärlig person, och är öppen med allt...undra hur det känns för en sån person inombords egentligen? Inte kan man må bra i alla fall.
å att till råga på allt även ljuga om sin sexuella läggning, eller undanhålla att man e nyfiken på samma kön, och i smyg sitta på QX gaysite är för mig helt obegripligt. Sådana här människor behöver hjälp. Men hur hjälper man dom när dom tror dom e så perfekta själva?
Mina vänner vet ju förståss vem jag pratar om nu, å för er som inte vet, så ska ni va glada att ni inte vet, för större skämt på denna jord finns inte.
Att hitta denna persons sida på QX, ja jag gjorde en profil där enbart för att kika va denna person ifråga hade skrivit där, va riktigit roligt. Mina funderingar och misstankar besannades.
jag citerar:
" Jag söker yngre, samma ålder eller äldre tjejer/kvinnor eller killar/män, allt eller inget"
Så hade personen skrivit på sin personliga profil, och att han va experimentell i sin läggning.

Egentligen kom det väl inte som en chock, borde förstått detta för länge sen. Me tanke på personen ifråga varit lite omanlig, men när man e kär e man förblindad.
Från och me nu, kommer jag alltid lyssna på min kära familj och mina underbara vänner.

så, lite tankar som rann ur mitt inre imorse.
Nu ska här in still stan å handlas ny kurslitteratur, dax och bli ruinerad igen.

ha en bra dag
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0