Nu har den värsta

sorgen efter Douglas lagt sig, och jag försöker glädjas åt Rune som verkar må prima. Han växer så d knakar, väger redan 720g hahaha, men det e klart, han har ju hela mjölkbaren för sig själv.
Men han e så go, brukar ligga i min famn å sova, å kryper gärna upp vid axeln och lägger sig..kommer bli en riktig gosegrabb det där ;)
Delta mår oxå mkt bättre nu, såret ser fint ut och verkar som det börjar läka nu, för hon e manisk på att vilja slicka och klia på det. Så man får passa henne hela tiden. Nu sover dock mina små grisar så sött i lådan.

Imorrn ska jag till skolan, föreläsning 2 timmar. Mamma kommer hit å e valpvakt...Puss på dig mamsen, vad skulle jag göra utan dig.

nä, nu dax å se om jag ska kika på en film, eller plugga....hmmm filmen låter roligare.

ta hand om er
Pöss

här kommer lite bilder på gosungarna






Kommentarer
Postat av: MAMMA

Puss på dej själv gumman lilla, självklart vill jag hjälpa så mkt jag kan .



Love you

Mom

2009-01-26 @ 16:07:50
Postat av: Kicki

det blir nog en redig pöjk denna häringa Rune!!=P

2009-01-27 @ 14:55:41
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0