Tvätt tvätt och åter tvätt

Ja idag har det tvättning som gäller för hela dan. Har bokat tvättstugan mellan 13-19! suck massa å tvätta.
bland annat massa hundfiltar som ska ner i valplådan som ska göras iordning idag.
Är inte långt kvar nu så damen måste få boa in sig i sin låda.

Dax och börja spara tidningar oxå, vet av erfarenhet att det går åt en jäkla massa tidningar, speciellt när odjuren börjar bli uppåt 4 veckor.
Förra kullen jag hade så sprang jag ner och snodde metro och city varje dag, och observera det var inte en tidning jag tog, utan halva stället...hahahah!
Folk tittade lite konstigt på mig kan jag erkänna.

Nej mina vänner, dax å sätta fart me tvätten igen.

tjolahopp

Kommentarer
Postat av: Kicki

Helojjsan å välkommen till bloggens värld...vet att du gjort det tidigare men nu e de väl ett nytt försök antar jag!!!...Annie "sötgöta"...blev avis på din kommentar om Delta!!! =P skojjade bara ha de så ses vi om några veckor när puppisarna förhoppningsvis har kommit....kramelikraaam

2009-01-10 @ 18:07:40
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0