Va less jag blir

på folk som bara måste blanda sig i andra saker.
Varför ska folk anklaga andra, och bry sig om saker som dom inte har me å göra.
Sköt ditt å låt bli å blanda dig i andras liv som du inte har me å göra.

Att mina vänner blandar sig i mitt liv å mina beslut är en självklarhet, men att andra människor jag inte känner ska kommentera och anklaga, ge fan i det rent ut sagt.
Anklaga mig inte för att ljuga och va oseriös utan att känna mig.

Bläää för dessa idioter.
Kära vänner, här e en baksida av avelsarbete, och sånt som får en att ibland ha lust att lägga ner avel.
Men samtidigt ska inte såna här människor få vinna, jag står för mitt och allt annat positiva väger över.

nu ska jag tvätta
kram på er

Kommentarer
Postat av: Mamma

Glöm alla avundsjuka människor..dom har inget meingsfullt liv utan måste hitta fel på andra.....

Var glad igen och skit i dom dom är inte värda dina tankar ens....

Puss

Love you

MoM

2009-01-30 @ 12:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0