Hemma igen...

..ja nu e jag hemma i sthlm igen.
Haft en jättehärlig helg uppe i norr. Nästan så man som sagt vill flytta upp så man kan va nära dessa underbara barn, är ju mina plastbrorsbarn hehe...krångligt d där =)
Men dom e så underbara, ibland känns det som om att man bara skulle vilja ha en nystart och flytta och få ett nytt liv. Vad vore inte bättre än att komma till familjen i norr då...hmm ja en bra fråga.

Lite om helgen, i lördags åkte vi till åsele marknad, en av sveriges största marknader, och det va den sanneligen. Sååå mkt stånd ögat kunde nå. Handlade lite småsaker, nytt skärp, nytt linne och ett tuggben till duttan givetvis.
Sen så låg vi på gräset och vilade en stund, så bakom oss va det en stor scen och det började samla på sig folk, och vi undrade ju vad som stod på. Jodå...minsann Alcazar va på intågande. Så jag och tjejerna Alma och Emilia gick fram och hamnade längst fram och fick se en superbra show. Blev faktist imponerad, dom va riktigt duktiga faktiskt.



När man står så där nära, ser man många detaljer oxå, såg att Andreas hade ett stort ärr i bakhuvudet, ett som han sytt...undra jag vad som hänt där...

Nä, nu blir det snart sängen, jobbat 7-14 idag och även imorrn, sen hem till mams och min dutta, som jag saknar som sjutton nu.
Ha en bra kväll mina vänner

Bye Bye

ps. Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: M

Hmmmm förstår dina funderingar och håller med dej...det var underbart däruppe-....avkopplande liksom

Kram

MoM

2009-07-21 @ 00:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0