Jobb & Norr..

...Ja, sitter på jobbet nu och lägger ett litet inlägg.
Än så länge lugnt och skönt här.

Imorrn bitti bär det av norr över för att hälsa på plastbror med familj. Ska bli jättetrevligt då jag faktiskt aldrig varit så pass norr ut som Skellefteå. Sen på lördag blir att åka till Åsele marknad så där blir det nog lite inköp.
Kommer dock sakna min lilla dutta, men hon har det bra hos pappa...dom går ut så mkt om dagarna. Men efter ett par dar utan min dutta fia så värker hjärtat efter henne...Hon är min djupaste kärlek, bättre finns inte...



Nä, om man ska ta sig lite nudlar så här framåt nattkröken.
Ha en bra helg mina vänner, så hörs vi framåt sön kväll.

Bye bye

Ps. Förresten. tror inte jag skrivit det här, men jag ska bli moster!!! Min älskade syster å hennes Mark ska ha bebis...underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0