Mitt bloggande...

... har lagts lite på hyllan. Har inte riktig tid känns det som.
Så mkt annat som tar min tid...MEN ska försöka mig på lite uppdateringar här då och då.

Jobbar som en tok nu under sommaren, men har lite ledigt nu under helgen, skööönt!
Igår va jag inne me papsen vid medis och käka lite och drack några öl, vi hamnade dock i det värsta skyfall jag någonsin sett. Det fullkomligt vräkte ner, trots att vi satt under stora parasoller blev vi väldigt blöta.
Men, sommar sommar sommar...så är det så här =)
Hann faktiskt me lite skoshopping oxå..ska se om jag kan fånga in en bild här snart.

Finns en låt jag fullkomligt älskar nu, Erik Hassle, " Hurtful"....lyssna å njut.
Texten är underbar och väldigt tänkvärd för många där ute.


Kommentarer
Postat av: linaa

ja du ja kan ju bara hålla med dig om låten den e ju bara för bra!!



SV: visst är hon söööt lilla Wilda:D

2009-07-05 @ 15:41:05
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: linaa

gå in o bli medlem på scrapblog.com så kan du med göra såna fina kollage=)

2009-07-06 @ 19:50:05
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0