Skellefteå!

Ja, nu så e vi uppe i Skellefteå/Boliden hos min plastbror och familj...så jag är ju faktist plastfaster åt 5 underbara barn.
Alma, Alvar, Emilia, Saga och Hanna, ett rejält gäng :) Men så goa, varit pusskalas hela kvällen.

Imorrn ska vi till Åsele och en stor marknad som är där varje år, få se vad d blir för inköp där...nåt blir det alltid.

Vi satt förut och kollade på hus här uppe, då familia här uppe vill att vi ska flytta hit.
runt 200.000 kostar ett hus som är ca 120 kvm å 5 rum!!! Helt sanslöst.
Hittade även ett hus till uthyrning, som va drygt 125 kvm, med stor tomt och redan byggd hundgård, kostnad = 2000/mån
Men hallååååå, jag flyttar imorrn =)
Men njae..vette sjutton om jag pallar norrlands livet...mygg, vinter 10 mån om året...hmmm!
Men vi får la se =)

God natt nu mina vänner
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, visst är det "fuskigt" att husen där uppe ska vara så billiga. jag hade också flyttat på en gång om det inte var av samma anledning som du skrev. Ha ha !



kram

2009-07-18 @ 00:17:07
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: M

Jajjemen vi flytt...eller



MoM

2009-07-20 @ 12:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0