God natt!

Sov gott alla mina vänner. det ska jag göra.
Jobbat hela kvällen, fram till 21.30 och hade en rätt fulspäckad kväll. Jobbade me en tjej som inte jobbat på över ett halvår, så hon va ringrostig och hade inte delegering på medicin så kändes som jag fick göra allt jobb. Sprang som en idiot emellan alla och gav mediciner samtidigt som jag fick visa henne vad som skulle göras. Så jag är lite mör i kroppen nu.

Imorrn är jag ledig få se vad jag hittar på, ska försöka mig på en storstädning och kanske en sväng till vällingby, fast d kan bli på söndag oxå. Ska jobba natt på söndag.

Min fina e på Bruce springsteen ikväll, kan inte säga jag e avundsjuk...är inget direkt fan av honom. Jag skulle däremot vilja se Britney Spears den 14e juli, men herrejisses vilka priser på biljetterna. Känns omöjligt *snyft*

Nä, dax för John Blund

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0